کارگاه آموزشی اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با رویکرد کاربردی، روز پنج شنبه مورخ ششم خرداد ۱۳۹۵ در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

 

کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران 1

 

در این دوره، بیش از سی نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه‌های دولتی و خصوصی، در حوزه تولید و خدمات از استان‌های مختلف حضور داشتند و میزبان عزیزانی از دشت مغان، بندر عباس، یزد، اصفهان و… بودیم.

 

کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران 2

 

در انتهای دوره، دوستان خوبمان در مجموعه Kado.ir به معرفی مدل کسب و کار و سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان‌شان پرداختند و در انتها، به دو نفر از شرکت کنندگان دوره به قید دوره، پاوربانک هدیه نمودند.

 

کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - دانشکده مدیریت دانشگاه تهران 3

 

سرفصل‌ها:

  • معرفی حوزه‌های مختلف و کارکردهای CRM
  • تحلیل آثار ورود CRM در سازمان
  • اصول تغییر مدل کسب و کار در سایه CRM
  • چگونه CRM درآمد سازمان را افزایش می‌دهد
  • نحوه محاسبه ارزش دوره عمر CLV
  • گیمیفیکیشن و کاربرد آن در مدیریت ارتباط با مشتری
  • آشنایی با مدیریت تجربه مشتری
  • آشنایی با اصول طراحی سفر مشتری (Customer Journey)
  • انواع تکنولوژی‌های نرم‌افزاری CRM
  • آشنایی با ۱۲ عملکرد ضروری در راه حل نرم‌افزاری CRM
  • آشنایی با چرخه اتوماسیون، بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش در نرم‌افزارهای CRM
  • مطالعه موردی: آشنایی با قابلیت‌های بسته‌های نرم‌افزاری Cloud و On-Premise