کارگاه کاربرد تکنیکهای داده کاوی (Data Mining) در مدیریت ارتباط با مشتری CRM، در تاریخ 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد. حضور در این دوره را به مدیران و کارشناسان CRM، مدیران و کارشناسان IT، متخصصین حوزه هوش تجاری، علاقمندان مباحث تحلیل دادهها و همچنین فارغالتحصیلان رشتههای مهندسی صنایع، مهندسی نرمافزار، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و… پیشنهاد میکنیم.
مباحث علمی این کارگاه توسط آقای دکتر امین شاکرزاده از اساتید و نویسندگان حوزه آمار، تحقیق در عملیات و نرمافزارهای آماری ارائه خواهد شد و بخش معرفی نرمافزارها و مثالهای عملی بهکارگیری دادهکاوی در سی آر ام توسط آقای مهندس احسان مومنی، متخصص پیادهسازی دادهکاوی در کسب و کارها ارائه خواهد گردید.
اهداف دوره:
? آشنایی با مفاهیم داده کاوی
? آشنایی با متدولوژی CRISP-DM و فازهای آن
? آشنایی با تکنیکهای داده کاوی
? آشنایی با کاربرد تکنیکهای داده کاوی در CRM
? آشنایی با امکانات نرم افزارهای داده کاوی
? آشنایی مقدماتی با محیط نرم افزارهای SPSS، Clementine و R
سرفصلهای دوره:
✅ تعاریف و مفاهیم Data Mining
✅ معرفی متدولوژی CRISP-DM
✅ معرفی تکنیکهای داده کاوی
✅ آماده سازی دادهها و پیشپردازش دادهها
✅ معرفی روشهای داده کاوی از جمله ردهبندی، قوانین انجمنی، خوشه بندی و…
✅ معرفی کاربردهای داده کاوی در بازاریابی، فروش و CRM
✅ معرفی مقدماتی نرم افزارهای SPSS، Clementine و R
✅ بررسی چند نمونه کاربرد روشها در CRMM همراه با نرم افزار
ثبت ديدگاه