The third workshop of the customer experience design

صفحه اصلی/workshops-en/The third workshop of the customer experience design

The customer experience design workshop was held for the third time on the Oct 4, 2018 with the presence of teams from the following groups in the Industrial Management Organization:

Fadak, Saviz, Enghelab Sports Complex, Easy Payment (Up), Fanap Payment, Petroleum Products Distribution Company, Pasargad Insurance, Aseman Foundation, Paydar Polymer, Samaneh Gostaran Rooz, Maroon Data Host and Nimad Technology.

 

By |۱۴۰۰/۲/۲۹ ،۱۵:۵۷:۵۷ +۰۰:۰۰۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای بار سوم در تاریخ دوازدهم مهرماه با حضور تیم هایی از مجموعه های زیر در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد:

قطارهای فدک، ساویز، مجموعه ورزشی انقلاب، آسان پرداخت (آپ)، فناپ پرداخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بیمه پاسارگاد، بنیاد آسمان، پایدار پلیمر، سامانه گستران روز، میزبان داده مارون و فناوری نیماد

 

By |۱۳۹۸/۲/۴ ،۱۹:۱۴:۳۱ +۰۰:۰۰۱۲ مهر ۱۳۹۷|Categories: کارگاه‌های آموزشی|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top