چهارمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

//چهارمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

چهارمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری در تاریخ هشتم و دهم بهمن ماه با حضور تیم‌هایی از مجموعه های زیر  برگزار شد:

شرکت مخابرات ایران، باشگاه تراکتورسازی، گروه سایپا، شرکت JTI، وب‌سایت Bilit.com و مجموعه Oil Pack

 

 

 

 

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه