The seventh workshop on designing CRM system was held in December with participation of experts from Persia Khodro, Mehr Eghtesad Bank, Omid Alborz Pipe and Profile, Behyad Ideators, Armin Polymer and Mahan Teymouri Group.
The seventh workshop on designing CRM system was held in December with participation of experts from Persia Khodro, Mehr Eghtesad Bank, Omid Alborz Pipe and Profile, Behyad Ideators, Armin Polymer and Mahan Teymouri Group.
هفتمین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، مورخ 97/04/13 و 97/04/14 توسط گروه DrCRM برگزار میشود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (بنیانگذار گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر عامل گروه DrCRM) انجام خواهد شد.
تشریح مدل DrCRM© در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
معرفی چک لیست ارزیابی بلوغ سیستم CRM بر اساس DrCRM Maturity Model
آشنایی با تکنیکهای بخشبندی مشتریان و استراتژیهای خلق ارزش برای هر بخش
تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
آشنایی با روشهای ارزش گذاری مشتریان و تکنیکهای طراحی برنامه وفادارسازی
معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل DrCRM© در ارزیابی و انتخاب نرم افزار
آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونههای اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور
معرفی ویژگیهای یک سازمان مشتری محور و روشهای ایجاد فرهنگ مشتری محوری
آشنایی با مفاهیم و ابزارهای سنجش رضایتمندی و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان
معرفی شاخصهای ارزیابی اثربخشی CRM در حوزههای بازاریابی، فروش و خدمات
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.
ثبت ديدگاه